Nazilli Belediyesi hizmet binasının girişinde yer alan süs havuzunun yerine, kısa süre önce ‘Halk Masası’ kuruldu. Belediye hizmetlerinde halkla daha etkili bir iletişim sağlamak amacıyla oluşturulan bu birim, diğer belediyelerde genellikle ‘Çözüm Merkezi’ veya ‘Beyaz Masa’ olarak bilinen halkla ilişkiler departmanının Nazilli’deki versiyonu olarak hizmet verecek.
SORUNLAR ÇÖZÜME KAVUŞACAK
Nazilli Belediyesi’ndeki Halk Masası, vatandaşlardan gelen tüm talepleri ve şikayetleri alarak ilgili birimlere iletecek, takip edecek ve tamamlanan talepler sonrasında memnuniyet anketleri yapacak. Ayrıca, belediyenin yetki ve sorumluluğu dışındaki konularda da vatandaşları bilgilendirip yönlendirecek.
VATANDAŞIN İŞİNİ KOLAYLAŞACAK
Halk Masası sayesinde, vatandaşlar belediye ile ilgili işlemlerini tek bir noktada halledebilecek. Belediyeye ait farklı birimlerde işlerinin peşinden koşmak veya muhatap aramak zorunda kalmadan, tüm işlemler için tek bir adres olacak. Bu sayede hizmetler daha hızlı ve etkili bir şekilde sunulacak.