Gündem

Otoyol mağduru şoförün sorunu çözüldü

Aydın-Denizli otoyolunda fazla ücret ödeyen Mehmet Ceylan’ı, Fernas Otoyol İşletmeciliği firmasının temsilcileri ziyaret ederek özürlerini iletti. Yaşanan hatanın gişe görevlisinden kaynaklandığını belirten firma temsilcileri, Ceylan’a ödediği fazla ücreti iade etti.

Abone Ol

Aydın’ın Efeler ilçesinde yaşayan emekli ziraat mühendisi Mehmet Ceylan, iddiaya göre Bozdoğan ilçesine gitmek için Aydın-Denizli otoyolunu kullanmak istedi. Nazilli gişelerine 35 AHR 082 plakalı hafif ticari aracıyla gelen 56 yaşındaki Ceylan’dan, gişe görevlisi yol ücreti olarak 165 TL talep etti. Parayı fazla bulan Ceylan, gişe görevlisine itiraz etti. Görevli, aracın ikinci sınıf kategorisinde olduğunu söyleyerek fazla ücretin sebebini açıkladı. Ceylan ise aracının birinci sınıf olduğunu söyleyerek tepki gösterdi.

SES GAZETESİ YAZDI SORUN ÇÖZÜLDÜ

Aydın SES Gazetesi’nin ‘Aydın-Denizli otoyolunda fazla ücret iddiası’ başlığıyla duyurduğu haber sonrası, Fernas Otoyol İşletmeciliği firmasının temsilcileri Ceylan’a ulaştı. Fernas yetkilileri Kurumsal İletişim Sorumlusu Mehmet Han Yılmaz ve Kalite Yöneticisi Büşra Nur Aksünger, Ceylan’ın yaşadığı Bozdoğan ilçesinin Kazandere Mahallesi’ne gitti. Ceylan ile buluşan firma yetkilileri, yaşanan durumdan dolayı özürlerini ileterek fazla ücreti iade etti. Firma yetkililerinin kendisini ziyaret etmesinden dolayı mutlu olduğunu kaydeden Ceylan, “Bana olayı anlattılar. Özürlerini ileterek gönlümü aldılar. Hem kendim için hem de başka şoförlerin aynı durum ile karşılaşması halinde şikayetimi dile getirmeye devam edeceğimi kendilerine söyledim. Firmaya gösterdiği hassasiyetten dolayı teşekkür ediyorum.” dedi.

“BİZE ULAŞIN”

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan firma yetkilisi Mehmet Han Yılmaz ise, “Olaydan haberdar olan firmamızın sahibi Ferhat Nasıroğlu’nun talimatı üzerine Mehmet Ceylan’ı ziyaret ettik. Yaşadığı sorundan dolayı kendisinden özür dileyerek bunun tamamen bir gişe görevlilerinden kaynaklanan bir hata olduğunu belirttik. Konuyla ilgili eğitimlerin sıklaştırılacağını ve gişe görevlilerine gerekli uyarıların gerçekleştirildiğini ifade ettik. Eğer bizlere çağrı merkezimiz üzerinden ulaşsaydı sorunun çok daha önceden çözülmüş olacağını söyledik. Kendisi bizi anlayışla karşıladı ve ziyaretimizden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Kendisine fazla ücretin iadesini yaptık.” dedi. Öte yandan Yılmaz, vatandaşlara çağrıda bulunarak “Vatandaşlarımız, Aydın - Denizli Otoyolu ile ilgili dilek, öneri ve şikayetleri için bize hafta içi her gün 0850 75 75 236 numaralı telefondan ulaşabilir,destek@aydindenizliotoyolu.com.tr adresinden mail göndererek anlık geri dönüşler alınabilir. Şikayetleri ile ilgili anlık incelemeler gerçekleştirerek hemen çözüyoruz.” ifadelerini kullandı.