Nazilli Belediyesi hizmetlerine ara vermeden devam ediyor. Tetik, son olarak çağrı merkezinde çalışan 9 personeline işaret dili eğitimi aldırdı. Eğitim alan 9 personelin sertifikalarını başkan Tetik dağıttı. Daha sonra Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, belediyenin engellilere yönelik projesini çağrı merkezinde tanıttı.

Nazilli Belediyesiden Isitme Engellilere Buyuk Kolaylik 492476 Fd960C60Da91D2E03F33B6732445Ac8A

ADÜ’den öğrencilere çorba ikramı ADÜ’den öğrencilere çorba ikramı

9 PERSONEL İŞARET DİLİ SERTİFİKALARINI ALDI

Böyle bir hizmet vermekten dolayı çok mutlu olduğunu ifade eden Başkan Tetik, “Kulak burun boğaz uzmanı olarak engelli vatandaşlara böyle bir hizmet sunmaktan dolayı mutluyum. Çağrı merkezinde görevli 12 personelin işaret dili eğitimine gönderildi ve 9’u sertifika aldı. Kulak Burun Boğaz uzmanı bir doktor olarak işitme engelli vatandaşlarımıza böyle bir hizmet sunmaktan dolayı çok mutluyum. İşitme engeli vatandaşlarımız dışarıdan santrali aradığında eğitimli personelimize işaret diliyle derdini anlatabilecek. Biz de gereken hizmeti yapabileceğiz.”

Nazilli Belediyesiden Isitme Engellilere Buyuk Kolaylik 492476 Ade883437482F2B9492F9D69C1E98474

Nazilli Belediyesiden Isitme Engellilere Buyuk Kolaylik 492476 2Ec269A77E8941B9A2Efa9298527B4Da

Nazilli Belediyesiden Isitme Engellilere Buyuk Kolaylik 492476 Fd31D02855F1107944903221B0Abfaa6

“BELEDİYE OLARAK HİZMETTE ENGEL TANIMIYORUZ”

Açıklama sırasında temsili olarak çağrı merkezini arayan bir işitme engelli vatandaş işaret diliyle talebini iletti. Engelli vatandaşın isteği alındıktan sonra açıklamalarına devam eden Tetik, “Nazilli Belediyesi olarak hizmette engel tanımıyoruz. Personelimiz çağrı merkezimizi arayan işitme engelli vatandaşlarımızın talebini ilgili birimlere iletecek ve iş tamamlandığında vatandaşımıza bilgi verilecek. Nazilli Belediyesi’nde engel kalmadı” ifadelerine yer verdi.

Kaynak: HABER MERKEZİ