Kimsenin Bu Haktan Haberi Yoktu! Bunu Yapan Cayma Bedeli Ödemeyecek
Bilal Yavuz, tüketicilere internet hizmetleri hakkında önemli uyarılarda bulundu.
Abone Ol
Yavuz, internet sağlayıcılarıyla yaşanan problemler karşısında tüketicilerin haklarını koruyabilmesi için öncelikli olarak yazılı başvuruda bulunmalarının önemine vurgu yaptı.
“Cayma Bedelinden Kaçınmak İçin Yazılı İletişim Şart”
Bilal Yavuz, “Evlerimizdeki internet bağlantılarında sıkça yavaşlama veya kesinti gibi problemlerle karşılaşabiliyoruz. Çoğu insan bu tür durumlarda doğrudan firmayı aramayı tercih ediyor, ancak bu, hukuki süreçte yeterli bir kanıt oluşturmuyor.
Tüketicilerin öncelikle firmalara e-posta veya WhatsApp gibi yazılı iletişim kanallarından şikayetlerini iletmeleri gerekiyor. Böylece ileride yaşanabilecek sorunlarda yazılı bir belgeye sahip olurlar ve haklarını daha etkili bir şekilde savunabilirler.
Eğer sorunlar devam ederse, bu yazıyı kullanarak internet aboneliğinizi iptal edebilir ve cayma bedeli ödemekten kaçınabilirsiniz” dedi.
Cayma Bedeli Nedir?
Cayma bedeli, taahhütlü hizmetlerde müşterilere yansıtılan bir ücret olup, genellikle hizmetin standart fiyatından daha düşük bir rakam olarak belirlenir.
Taahhüdün iptal edilmesi durumunda, müşterinin indirimli tarifeden yararlanması nedeniyle ödediği fark ücreti talep edilebilir.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Aydın Ses Gazetesi sitemize
abone olun.