Dünyanın en popüler sosyal medya platformlarından Facebook'la ilgili dikkat çeken bir gelişme yaşandı. Meta, platformda yeniden markalaşma yoluna gittiğini açıkladı. Bu bağlamda; Facebook logosu "değiştirildi". Ayrıca platformdaki Facebook ibaresi için kullanılan yazı fontu da yenilendi. Meta, Facebook’un “kimlik sistemini” güncelliyor. Bu da tabii ki, bir logo yenilemesini beraberinde getiriyor. Ne var ki, yeni logo eski logoya oldukça benziyor. Tek fark, mavi tonun biraz daha koyu olması ve küçük “f” harfinin bazı küçük özelliklerinin değiştirilmesi. Yeni logo, en son bir önceki logonun yanında gözlemlenebilir. Meta, bu değişikliklerin gerekçesini bir blog yazısıyla açıkladı. Amacın, daha cesur, enerjik ve kalıcı bir Facebook logosu oluşturmak olduğunu belirtti. Her bir yeni özelliğin tasarımın tümüyle daha uyumlu hale gelmesini sağladığından bahsedildi. Meta’nın çekirdek mavi renginin daha güvenli bir ifadesini görmeyi hedeflediklerini ve logonun daha dikkat çekici olmasını istediklerini belirtti. Facebook'un yenilenen logosu böyle görünüyor: *Solda eski, sağda yeni logo.
