Gündem

Aydın-Denizli Otoyolu’nda yenilik: 7/24 hizmet verecek...

Aydın-Denizli Otoyolu'nu işleten FERNAS Otoyol İşletmesi A.Ş., sürücülerin güvenliğini artırmak amacıyla 7/24 hizmet verecek bir acil yardım hattını devreye soktu. Bu yeni hizmet ile otoyol güzergahında seyahat eden sürücüler, acil durumlarda hızlı ve etkili destek alabilecekler.

Abone Ol

FERNAS Otoyol İşletmesi A.Ş. tarafından yapılan açıklamaya göre, kaza, yaralanma, yangın gibi acil durumlar için sürücüler, ücretsiz olarak 161 numaralı Otoyol Acil Yardım Hattı’nı arayarak yardım talebinde bulunabilecekler. Bu hat, otoyol güzergahında meydana gelebilecek her türlü acil duruma karşı hızlı müdahale imkanı sunacak.

Güvenli Seyahat İçin Kesintisiz Destek

Otoyol işletmecisi tarafından yapılan duyuruda, "Aydın-Denizli Otoyolu güzergahında seyahat ederken herhangi bir acil durumla karşılaşıldığında 161 numaralı hattı arayarak yardım isteyebilirsiniz. Bu hizmet, 7 gün 24 saat kesintisiz olarak ücretsiz sağlanmaktadır." ifadeleri kullanıldı.

Otoyol Kullanıcıları İçin Hızlı Müdahale

161 Otoyol Acil Yardım Hattı, özellikle kaza, yangın, yaralanma gibi durumlarda anında destek sunarak sürücülerin güvenliğini sağlamayı hedefliyor. Bu sayede, yolcuların ihtiyaç duydukları yardımı hızlıca alması ve olası tehlikelerin en aza indirilmesi amaçlanıyor.

Aydın-Denizli Otoyolu’nda seyahat eden tüm sürücüler, bu yeni hizmetle birlikte güvenli ve kesintisiz bir yolculuk deneyimi yaşayacaklar. 161 numaralı hattın devreye girmesiyle, olası acil durumlara karşı hızlı müdahale ve etkili çözüm sunulması hedefleniyor.